CENNIK SERWISU NART I SNOWBOARDÓW

Wszystkie serwisy wykonujemy z największą starannością przy użyciu profesjonalnych narzędzi i smarów takich marek jak: TokoSwix, Kunzmann, Ski Man czy IKA.

Ręczne ostrzenie krawędzi gwarantuje większą precyzję, minimalne zużycie krawędzi oraz długotrwały efekt w porównaniu do ostrzenia maszynowego. Do ręcznego ostrzenia nart używamy pilników oraz diamentów o różnej gradacji, co pozwala na precyzyjne przygotowanie krawędzi do indywidualnych potrzeb użytkownika.

Ręczne smarowanie pozwala na dokładniejsze wniknięcie smaru w strukturę ślizgu oraz długotrwały efekt w porównaniu do smarowania maszynowego:

  • Ręczne nałożenie 2-3 warstw smaru na gorąco wystarcza na 6-9 dni jazdy. Smarowanie za pomocą żelazka to długotrwały i dokładny proces. Smar dzięki wysokiej temperaturze wnika w strukturę ślizgu. Pozwala to dłużej cieszyć się dobrze nasmarowanymi nartami czy snowboardem.
  • Smarowanie maszynowe polega na nałożeniu jednej, cienkiej warstwy smaru, który starcza góra na 2-3 zjazdy ze stoku. Podczas smarowania maszynowego smar nakładany jest poprzez kręcący się wałek. Proces jest krótki i smar nie wnika w strukturę ślizgu. Tak nałożony smar bardzo szybko ściera się podczas jazdy.

Do ręcznego smarowania używamy smarów polskiej firmy IKA, produkującej profesjonalne smary fluorowe oraz smarów marki Swix.

 

CENNIK SERWISU NART:

  • Planowanie (równanie) ślizgu nart + nałożenie struktury (obróbka kamieniem) - 50 zł
  • Zalanie jednego ubytku (dodatek do usługi równania ślizgu) - 5 zł
  • Ręczne ostrzenie bocznej krawędzi - 30 zł
  • Ręczne ostrzenie dolnej i bocznej krawędzi* - 55 zł
  • Ręczne ostrzenie i utwardzanie diamentowe dolnej i bocznej krawędzi*  - 100 zł
  • Odtłuszczanie - 5 zł
  • Ściąganie starego smaru- 20 zł
  • Podstawowe ręczne smarowanie i polerowanie nart - 30 zł
  • Rozszerzone ręczne smarowanie i polerowanie nart (baza+hydrocarbon) - 50 zł
  • Profesjonalne ręczne smarowanie i polerowanie nart (podkład+baza+fluor) - 75 zł
  • Profesjonalne pierwsze smarowanie nowych nart (2xpodkład + baza + fluor) - 85 zł
  • Ręczna regulacja siły wypięcia wiązania zjazdowego - 5 zł

 

CENNIK SERWISU DESEK SNOWBOARDOWYCH:

  • Planowanie (równanie) ślizgu** - 35 zł
  • Zalanie jednego ubytku (dodatek do usługi równania ślizgu) - 5 zł
  • Ręczne ostrzenie bocznej krawędzi - 20 zł
  • Ręczne ostrzenie dolnej i bocznej krawędzi* - 40 zł
  • Ręczne ostrzenie i utwardzanie diamentowe dolnej i bocznej krawędzi* - 80 zł
  • Odtłuszczanie - 5 zł
  • Ściąganie starego smaru- 25 zł
  • Podstawowe ręczne smarowanie i polerowanie snowboardu - 40 zł
  • Rozszerzone ręczne smarowanie i polerowanie snowboardu (baza+hydrocarbon) - 60 zł
  • Profesjonalne ręczne smarowanie i polerowanie snowboardu (podkład+baza+fluor) - 90 zł
  • Profesjonalne pierwsze smarowanie nowych snowboardu (2xpodkład + baza + fluor) - 100 zł
  • Montaż wiązań snowboardowych - 15 zł

 * - W zależności od stanu nart/snowboardu, ostrzenie dolnej krawędzi może wymagać planowania ślizgu.

** - Cena dotyczy deski snowboardowej bez wiązań. Dla desek z wiązaniami doliczana jest kwota 20 zł za ich demontaż i montaż po wykonanym serwisie.

 

Wszystkie serwisy wykonujemy z największą starannością przy użyciu profesjonalnych narzędzi i smarów takich marek jak: TokoSwix, Kunzmann, Ski Man czy IKA.

Ręczne ostrzenie krawędzi gwarantuje większą precyzję, minimalne zużycie krawędzi oraz długotrwały efekt w porównaniu do ostrzenia maszynowego. Do ręcznego ostrzenia nart używamy pilników oraz diamentów o różnej gradacji, co pozwala na precyzyjne przygotowanie krawędzi do indywidualnych potrzeb użytkownika.

Ręczne smarowanie pozwala na dokładniejsze wniknięcie smaru w strukturę ślizgu oraz długotrwały efekt w porównaniu do smarowania maszynowego:

  • Ręczne nałożenie 2-3 warstw smaru na gorąco wystarcza na 6-9 dni jazdy. Smarowanie za pomocą żelazka to długotrwały i dokładny proces. Smar dzięki wysokiej temperaturze wnika w strukturę ślizgu. Pozwala to dłużej cieszyć się dobrze nasmarowanymi nartami czy snowboardem.
  • Smarowanie maszynowe polega na nałożeniu jednej, cienkiej warstwy smaru, który starcza góra na 2-3 zjazdy ze stoku. Podczas smarowania maszynowego smar nakładany jest poprzez kręcący się wałek. Proces jest krótki i smar nie wnika w strukturę ślizgu. Tak nałożony smar bardzo szybko ściera się podczas jazdy.

Do ręcznego smarowania używamy smarów polskiej firmy IKA, produkującej profesjonalne smary fluorowe oraz smarów marki Swix.