Wszystkie serwisy wykonujemy z największą starannością przy użyciu profesjonalnych narzędzi i smarów takich marek jak: Toko, Swix, Kunzmann, Ski Man czy IKA.
Ręczne ostrzenie krawędzi gwarantuje większą precyzję, minimalne zużycie krawędzi oraz długotrwały efekt w porównaniu do ostrzenia maszynowego. Do ręcznego ostrzenia nart używamy pilników oraz diamentów o różnej gradacji, co pozwala na precyzyjne przygotowanie krawędzi do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Ręczne smarowanie pozwala na dokładniejsze wniknięcie smaru w strukturę ślizgu oraz długotrwały efekt w porównaniu do smarowania maszynowego:
- Ręczne nałożenie 2-3 warstw smaru na gorąco wystarcza na 6-9 dni jazdy. Smarowanie za pomocą żelazka to długotrwały i dokładny proces. Smar dzięki wysokiej temperaturze wnika w strukturę ślizgu. Pozwala to dłużej cieszyć się dobrze nasmarowanymi nartami czy snowboardem.
- Smarowanie maszynowe polega na nałożeniu jednej, cienkiej warstwy smaru, który starcza góra na 2-3 zjazdy ze stoku. Podczas smarowania maszynowego smar nakładany jest poprzez kręcący się wałek. Proces jest krótki i smar nie wnika w strukturę ślizgu. Tak nałożony smar bardzo szybko ściera się podczas jazdy.
Do ręcznego smarowania używamy smarów polskiej firmy IKA, produkującej profesjonalne smary fluorowe oraz smarów marki Swix.
CENNIK SERWISU NART:
- Planowanie (równanie) ślizgu nart + nałożenie struktury (obróbka kamieniem) - 50 zł
- Zalanie jednego ubytku (dodatek do usługi równania ślizgu) - 5 zł
- Ręczne ostrzenie bocznej krawędzi - 30 zł
- Ręczne ostrzenie dolnej i bocznej krawędzi* - 55 zł
- Ręczne ostrzenie i utwardzanie diamentowe dolnej i bocznej krawędzi* - 100 zł
- Odtłuszczanie - 5 zł
- Ściąganie starego smaru- 20 zł
- Podstawowe ręczne smarowanie i polerowanie nart - 30 zł
- Rozszerzone ręczne smarowanie i polerowanie nart (baza+hydrocarbon) - 50 zł
- Profesjonalne ręczne smarowanie i polerowanie nart (podkład+baza+fluor) - 75 zł
- Profesjonalne pierwsze smarowanie nowych nart (2xpodkład + baza + fluor) - 85 zł
- Ręczna regulacja siły wypięcia wiązania zjazdowego - 5 zł
CENNIK SERWISU DESEK SNOWBOARDOWYCH:
- Planowanie (równanie) ślizgu** - 35 zł
- Zalanie jednego ubytku (dodatek do usługi równania ślizgu) - 5 zł
- Ręczne ostrzenie bocznej krawędzi - 20 zł
- Ręczne ostrzenie dolnej i bocznej krawędzi* - 40 zł
- Ręczne ostrzenie i utwardzanie diamentowe dolnej i bocznej krawędzi* - 80 zł
- Odtłuszczanie - 5 zł
- Ściąganie starego smaru- 25 zł
- Podstawowe ręczne smarowanie i polerowanie snowboardu - 40 zł
- Rozszerzone ręczne smarowanie i polerowanie snowboardu (baza+hydrocarbon) - 60 zł
- Profesjonalne ręczne smarowanie i polerowanie snowboardu (podkład+baza+fluor) - 90 zł
- Profesjonalne pierwsze smarowanie nowych snowboardu (2xpodkład + baza + fluor) - 100 zł
- Montaż wiązań snowboardowych - 15 zł
* - W zależności od stanu nart/snowboardu, ostrzenie dolnej krawędzi może wymagać planowania ślizgu.
** - Cena dotyczy deski snowboardowej bez wiązań. Dla desek z wiązaniami doliczana jest kwota 20 zł za ich demontaż i montaż po wykonanym serwisie.
Wszystkie serwisy wykonujemy z największą starannością przy użyciu profesjonalnych narzędzi i smarów takich marek jak: Toko, Swix, Kunzmann, Ski Man czy IKA.
Ręczne ostrzenie krawędzi gwarantuje większą precyzję, minimalne zużycie krawędzi oraz długotrwały efekt w porównaniu do ostrzenia maszynowego. Do ręcznego ostrzenia nart używamy pilników oraz diamentów o różnej gradacji, co pozwala na precyzyjne przygotowanie krawędzi do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Ręczne smarowanie pozwala na dokładniejsze wniknięcie smaru w strukturę ślizgu oraz długotrwały efekt w porównaniu do smarowania maszynowego:
- Ręczne nałożenie 2-3 warstw smaru na gorąco wystarcza na 6-9 dni jazdy. Smarowanie za pomocą żelazka to długotrwały i dokładny proces. Smar dzięki wysokiej temperaturze wnika w strukturę ślizgu. Pozwala to dłużej cieszyć się dobrze nasmarowanymi nartami czy snowboardem.
- Smarowanie maszynowe polega na nałożeniu jednej, cienkiej warstwy smaru, który starcza góra na 2-3 zjazdy ze stoku. Podczas smarowania maszynowego smar nakładany jest poprzez kręcący się wałek. Proces jest krótki i smar nie wnika w strukturę ślizgu. Tak nałożony smar bardzo szybko ściera się podczas jazdy.
Do ręcznego smarowania używamy smarów polskiej firmy IKA, produkującej profesjonalne smary fluorowe oraz smarów marki Swix.